tabung kelas teacher bella

Friday, July 20, 2012

Ahlan wasahlan Ramadhan Al-Mubarak :)

assalamualaikum.

alhamdulillah, masih diberi kesempatan untuk merasai nikmat Ramadhan pada tahun ini. semoga Allah peliharakan kesihatan aku, dijauhi daripada segala macam penyakit sepanjang Ramadhan ini. kalau nak azam puasa penuh tu macam mustahil je. faham-faham sendiri lah fitrah perempuan ni kan.

sebelum tidur, jangan lupa niat puasa ye semua. haaa malam pertama Ramadhan ni eloklah kalau kita niat untuk berpuasa sebuulan terus. hehe




semoga Ramadhan kali ini menjadikan aku insan yang lebih baik. amin amin aminnnnn!




p/s : salam ramadhan buat keluarga tersayang di Terengganu. nak sangat balik untuk merasa hari pertama Ramadhan bersama keluarga tapi disebabkan jauh sangat maka terpaksalah dipendamkan aje hasrat itu. sob sob sob. bertabahlah Bella :')

1 students asking questions:

Izara4eva™ said...

SℰℒAℳAT ℳℰNYAℳℬUT ℝAℳADHAℕ Aℒ- ℳUℬAℝAK ♥

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)