tabung kelas teacher bella

Monday, January 30, 2012

selamat pengantin baru Rami!

assalamualaikum.
 she was my classmates. she was my gila-gila friends yang suka gelak kuat-kuat dalam kelas. she was my classmates yang sporting sangat-sangat. she is cute, and until now maintain je cute nye. orangnye kecik cinonet aje, tapi kalau menjerit satu sekolah boleh dengar. aku paling suka kening dia, hitam pekat macam lukis je. ohh obsesnye aku dengan dia. kahkah!

sekarang dia dah bergelar Puan Noramira Nordin, isteri kepada Encik Mohd. Amirul Muda. kitorang memang tak terkejut pun dengan perkahwinan dia di usia awal ni. budak dua orang ni bercintan-cintun sejak zaman sekolah menengah lagi. alhadulillah, hubungan mereka kekal ke jinjang pelamin. tapi aku ralat jugak lah sebab tak sempat balik untuk memeriahkan majlis kahwin Rami ni. sorry my dear, i can't keep the promise that i made 3 years ago. masa tu dalam kelas Sejarah, sebab bosan sangat dengan Cikgu Rozazat mengajar, aku dengan dia sembang-sembang. Rami cakap dekat aku, dia maybe kahwin awal. aku cakap lah dekat dia, "nanti jangan lupa jemput aku sama. aku sure pergi majlis kahwin mu Rami". tapi last-last, tak boleh pergi. sedihhhh. dah beli hadiah siap-siap. takpelah, nanti aku pos okay T___T

this is Puan Noramira Nordin. kening tu ori walaupun nampak macam cukur
semoga menjadi isteri yang solehah kepada Mirul sayang :)

meet 5 Al-Khawarizmi girls. dari kiri Dayang (tudung grey), Mariah (tudung hitam), Yana (tudung turqoise), Aten U'u tudung hijau lumut), puan pengantin, Ika dan Pipoh. girls, lepas ni turn sape pulak?

my dear Rami, you look gorgeous in your wedding dress. congratulation on your marriage. semoga berbahagia hingga ke anak cucu. eh, cepat-cepat bagi kitorang anak sedara taw! haha.hope 1 day, kita boleh jumpa lagi. rindu sangat-sangat-sangat!!
okbai!

5 students asking questions:

Elle Who? said...

leen: santek pengantin..huhu xD

Bella Bellitos said...

@Elle Who? setuju, cantik dan comel kan!

ywm said...

she's my friend too and she's definitely gorgeous! (:

Bella Bellitos said...

@ywm
kan kan? comel gila kawan kite sorang nih

ywm said...

@Bella Bellitossangat! I adore her eyes so much..

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)