tabung kelas teacher bella

Thursday, December 22, 2011

kawan aku dah jadi tunangan orang. tahniah Mujahadah :))

assalamualaikum. jangan terkejut kalau aku TERrajin lebih mengupdate entry ari ni. aku hanya akan update kalau aku ade banyak benda nak cakap. dan hari ini memang aku ada banyak benda nak cakap. sebab tu lepas 5 minit aku update entry tahniah untuk adik tersayang terus aku update entry ini laju-laju.

hari ni, kawan aku yang cantik jelita dah sah jadi tunangan orang. konon kemain Muja nak sorok-sorok dari aku pasal pertunangan dia. seganlah katekan. tapi biasalah spy i kan merata alam memang petik jari je i dah taw. kahkahkah berlagak! anyway Muka aku nak mintak maaf dekat ang sebab tak dapat attend majlis pertunangan ang. jauh la sayang.. nanti ang kawen aku janji aku pi okay :)

sweet kan kawan aku? inilah Mujahadah kawan aku yang cun!
sebahagian dari hantaran. yang ni aku tak sure lah pulak pihak lelaki or pihak perempuan punya.

hantaran lagi. perasan tak bawang putih tu? rasanya it's not the real garlic kan..? Maksu cakap ini sebahagian dari adat.

sweet :)

Muja and her laki-to-be, Mat Zul. actually Mat Zul tu senior kitorang kat IPBA.

sebab aku suka tengok Muja pakai lawa-lawa dan solek pun lawa-lawa maka aku letak gambar dia banyak-banyak. bukan senang nak tengok Muja mekap lawa-lawa ni. ohh pelamin dia pon nice!


macam tak percaya kawan yang selalu dok sebelah aku time mass lecture, yang selalu mintak aku cubit-cubit dia bila mengantok dan yang selalu dok sembang dengan aku time mass lecture ni dah jadi tunangan orang. sweet gila ang mekap taw Muja. nampak nice aje. tak over pun. mudah-mudahan, jodohnya dengan Mat Zul dipanjangkan hingga ke jinjang pelamin. tak sabar nak tengok kawan aku ni bersanding pulak :)

well, sebenarnye dah ramai yang bertemu jodoh kat IPBA ni. sampaikan aku dah konfius IPBA ni teacher training institute ke tempat mencari jodoh. kahkah tak lawak. kalau dah jodoh nak buat macam mana kan?
tipulah kalau aku tak berharap yang jodoh aku dengan Mr.Hubby dipanjangkan. memang tipu tipu tiu lah kan. insya-Allah, suatu hari nanti, bila dah sampai masanya aku akan mengalami detik-detik manis macam Muja ni. ecehh berangan lah kau!

taksabar nak balik IPBA nak tengok cincin tunang Muja. alamak eksaited kemain mengupdate berita orang bertunang sampai tak sedar dah maghrib. lekas pergi mandi dan turun masak dinner dan sambung menjait baju dengan maksu. okbai!


p's : all pics credit to Shu. maaf ye Shu aku cilok sikit jaa...

4 students asking questions:

anip. said...

cik bella yang gojes, bila turn hang pulak? calon dh ada..ekeke :p

Bella Bellitos said...

@anip. wahai cik anep gojes, turn aku lambat lagi. ape kata hang dulu. xpon kita buat saing nak? glam youuu

anip. said...

hahaha..nak saing bley ja beb tapi hg kena sponsor half la dr budget aku..kui3~

Bella Bellitos said...

@anip. beres tapi time aku nanti ko sponsor FULL ye ^^

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)