tabung kelas teacher bella

Saturday, November 5, 2011

fesyen kegemaran aku : lace dress and knitted dress

assalamualaikum. sekarang ni macam-macam style pakaian yang lawa-lawa dan sedap mata memandang kan? well, i'm a big fan of dress. kalau pergi Berjaya Times Square memang bersinar-sinarlah mata bulat aku ni usya dress yabg lawa-lawa dan harganya memang berpatutan lah. average harga baju kat BTS tu dalam RM19-RM40. my favourite dress are lace dress and knitted dress. kalau jumpa kat kedai memang aku akan belek-belek dan acukan ke badan dengan gaya berminat nak beli padahal saje nak try test je~~

aku suka lace dress sebab penggunaan fabrik lace pada dress tu membuatkan dress tu nampak cantik dan ekslusif. and or course fabrik lace ni kalau tak ada kain alas memang transparent lah. bagi perempuan Muslim macam aku ni, tak ada masalah untuk menggayakan lace dress ni. anda semua boleh memakai inner mahupun menggayakannya dengan cardigan. senang bukan? i'm a big fan of lace dress.
oh my berkenannya kat lace dress Taylor Swift ni

i have one dress yang designnye lebih kurang macam ni

like like liiiikkkkeeee!!

black lace dress still takde dalam my collection. 

knitted dress pulak aku suka sebab feeling-feling korean gituh bila memakainya. ok ayat sangat yucks dan silalah jangan dikeji. sebenarnya aku suka tekstur knitted dress tu sebab bagi aku ianya sangat unik. kalau nak tengok wayang, knitted dress adalah pilihan yang tepat sebab ianya tebal dan konpem korang takkan menggigil kesejukan kat dalam cinema tu. trust me. koleksi knitted dress aku tak banyak pun. ada la sehelai dua. tapi knitted cardigan banyak. ade kaler pink, coklat, putih and hitam. hihihihi

see corak dia. lawa kan.

suka part leher baju ni..aww!

me wearing my favourite purple knitted dress given by Mr.Hubby during my birthday recently.
fesyen korang macam mana pulak? jom share kalau sudi ;)
okbai!

2 students asking questions:

aRa ❤ aFiq™ said...

wah lace dress.. nmpk cun gak.. tp ta pnh ada plak.. bole try ni.. hee

bella bellitos said...

@aRa ❤ aFiq™ try la beli 1. ara kan kurus mesti lawa bila pakai lace dress ni :)

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)