tabung kelas teacher bella

Thursday, October 6, 2011

aku suka ber-DIY

the yellow-tudung-girl is me. tengah sorok-sorok buat another roses from crepe paper during Literasi Bahasa presentation. notty me right? 


assalamualaikum. macam ni la perangai aku bila dalam kelas. kalau perasaan bosan datang macam-macam benda aku kerjakan. hari ni disebabkan mengantuk masa Literasi Bahasa tadi, aku kerjakan crepe paper biru nila tu menjadi bunga ros. yang bestnye, takde satu pun bunga ros yang aku buat tu ade dengan aku. semua kena kebas dengan kawan-kawan aku. haha. nevermind guys. aku buat tu pun just untuk suka-suka je. lagipun aku nak mempertajamkan skill buat bunga ros from crepe paper ni sebelum aku start buat bunga pahar yang mak roomate aku tempah tu. aku nak bunga pahar tu nampak perfect so kena practice buat bunga ros from crepe paper ni banyak-banyak. ade sape-sape lagi berminat nak tempah crepe paper roses dengan aku? hihihihi macamla banyak masa sangat nak buat semua ni kan. oh ya, kredit to Izzah for uploading this picture. untungla orang ade Blackberry kan :P

ok,bui bui. Running Man marathon begin!

0 students asking questions:

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)