tabung kelas teacher bella

Thursday, September 8, 2011

raya ketiga di tepian pantai.

assalamualaikum. satu perkara yang aku suka bila balik kampung kat Bachok ni ialah pantai. rumah mak ni sangat dekat dengan pantai. tapi rumah mak saudara aku lagi-lagi dekat dengan pantai. ngehehehe. dari rumah mak dengan cik ni  merempit lima minit je dah sampai. petang semalam bila dah takde orang datang melawat mak, sepupu aku Sue ajak aku pergi pantai. disebabkan dah bosan aku pun angguk jee.. sepantas kilat kami menyeludup pergi (sebab takut kanak-kanak riang lain nak ikut).


pergi mana-mana pun still ingat u taw sayang :p
muka penat seharian di dapur. oh berminyak!
ok dah. baiiiiiii!!!!

4 students asking questions:

Encik Luncai said...

wah seronoknya lepak2 tepi pantai. kat tempat sy time raya pantai ramai gler org.dah jd mcm pesta pulak

Monkey Boy said...

klau lepak mlam2 kat pantai pastu terkenang lak kenangan lame..besh ! :) pergh..

bella bellitos said...

@ Encik Luncai : same la tu..kt kg tu pun ramai jgk org. suka tgk family yg picnic kt tpi pntai..


@bMonkey Boy : tak pernah pulak keluar lepak kt pntai mlm2. mak abah xbg..ngeee :)

bella bellitos said...

@Monkey Boy terkenang awek lama ke? kidding ;P

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)