tabung kelas teacher bella

Thursday, August 11, 2011

who is the lucky 100.......

assalamualaikum. waktu sekarang ialah  3.24 a.m dan aku still bergeumang dengan assignment Learning and the Learners. malam ni pulun nak siapkan sebab esok nak hantar draft dekat Miss T. kalau tak memang aku dah kuak lentang kat atas katil ni. maaf mata. anda dihadiahkan eye-bag lagi untuk minggu ni..tsk tsk.

misi utama aku pada malam ini ialah ini........

dua jo laie. sapo la insan bertuoh tu haa.

ye. misi utama ialah mencari siapakah insan bertuah yang akan mencukupkan bilangan follower aku kepada seratus. akan ku tunggu kehadiranmu whai 100 followerku.....cepat-cepat datang.

ok, dah. sambung edit draft esei. dan dan lah perut aku buat opera masa aku baru nak buat keje nih. pfftt

2 students asking questions:

aRa ❤ aFiq™ said...

t ara na unfollow alek la.. na jdik yg ke100.. ;P

bella bellitos said...

@ara :ala........jgnla cani awak. :p

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)