tabung kelas teacher bella

Monday, August 1, 2011

[ENTRI PENGHARGAAN] rezeki malam 1 Ramadhan : header baru yg kiut miut.

assalamualaikum. alhamdulillah murah rezeki aku di bulan Ramadhan ni. Puteri Zahra dengan bermurah hatinya memberikan aku header baru yang menawan hati. comelnyeee. terima kasih banyak-banak dik. tak sia-sia bakat kamu yang kamu ada.


padahal kat atas tu dah ada header. saje upload sekali lagi untuk menyatakan keterujaan aku dapat header baru.
 design header ni mengikut permintaan kita. cool bukan? thumbs up  for you girl. walaupun simple tapi tetap cantik. takdela crowded macam header aku yang sebelum ni kan. tsk tsk yang tu jari montel aku buat sendiri memangla buruk bebeno jadinye.


berminat untuk mendapatkan header free? sila berkunjung ke blog Puteri Zahra.


ok, dah. babai. time to sleep. jangan lupa bangun sahur ye.



2 students asking questions:

puteяi ʓαняα said...

hee..sama2. kalau ada masalah blh infform kt kte taw :)

bella bellitos said...

@puteяi ʓαняα : okie dokie dear. thanks taw

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)