tabung kelas teacher bella

Saturday, August 6, 2011

doodle for Cikgu Bella by Nanad.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

assalamualaikum. Nanad telah menunaikan janjinya. doodle aku dah dapat. memang tepat pada masanya. yang pasti ianya cun sangat-sangat. sape dengki silalah bertambah dengki. sape suruh tak masuk GA Nanad hari tu. kan dah melepas peluang dapat doodle free. muahahaha jahat aku.thanks Nanad kerana menceriakan malamku yang tensyen dan penuh dengan assignment ni. dan doodle ini dah jadi profile picture facebook aku. lalalalalala macam ni lah perangai budak terlebih eksaited. happy tak memasal. insya-Allah nanti akan jadi header (itupun kalau berkesempatan nak design header tu).

 sape-sape nak tempah doodle cun melecun macam aku punya tu sila tempah dengan Nanad. jangan malu jangan segan ye kawan-kawan.



p/s : aku paling suka tang mata doodle ni. bulat nye aihh menawan kalbu. macam mata aku je kan? kahkahkahperasan. tang name tag tu pun. hohoho menaikkan semangat nak jadi cikgu. ceh ceh ceh.

2 students asking questions:

nanad said...

eheh..selamat pagi cikgu ^_^ terima kasih untuk entry ini :D huhu..terharu~

bella bellitos said...

selamat pagi Nanad (:. belum cikgu lagi. still cikgu-to-be.hehehehe sama-sama. terima kasih jugak untuk doodle comel tu :D

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)