tabung kelas teacher bella

Saturday, August 20, 2011

desert for today : puding karamel with ♥

assalamualaiku. currently aku berada di Putrajaya, rumah Pak Su terchentaaa. saja curi balik petang semalam sebab Mak Su suruh balik test baju raya. horey horey baju raya dah siap. beeding pon lebat! rajin Kak Noor jahitkan manik kat baju kebaya aku tu. lebiu muah muah~

eh lupa. pagi tadi lepas sahur tak tidur sebab dok gentel popia dengan Kak Noor. dah siap gesntel-gentel popia baru aku mandi dan lena kejap. tak sampai setengah jam boyfriend nombor 2 (kezen aku Tuah Iskandar) dah datang tarik-tarik kaki nak suruh mandikan dia. sabo jelah. lepas mandikan dia aku kejutkan Kak Noor dan sesi mengkecahkan dapur bermula.........

*drolling* ini google yg  masak. aku punye still tengah kukus.
lama dah tak buat puding karamel. nasib baik resipi ingat lagi. dibantu oleh si cilik Alyssa dah macam tongkang pecah dapur tu kami kerjakan. and ini sebenarnya Mr. Hubby punya request jugak. sabar ea sayang. i balik sat lagi kita buka puasa sama-sama hokey.kesian u demam ye..


ok dah. nak pi tengok puding karamel i. babai!

0 students asking questions:

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)