tabung kelas teacher bella

Friday, August 26, 2011

Bina Insan Guru (BIG) Siri 2/2011

assalamualaikum. di kala mood raya tengah bersemarak ni aku nak jugak cerita pasal BIG kelas aku untuk sem ini. untuk semester ni, kami dikehendaki membuat aktiviti khidmat masyarakat. untuk kelas kami, kitorang telah bersetuju untuk mengadakan BIG di Rumah Anak Yatim Raudhatul Ikhwan, Subang Permai, Shah Alam. banyak dugaan BIG kali ni. dugaan paling hebat adalah untuk mendapatkan tempat yang sudi menerima kami untuk melaksabakan tugasan ni. maklumla, rumah-rumah anak yatim area KL ni kalau bulan Ramadhan diorang banyak aktiviti. jadi untuk mendapatkan tarikh yang sesuai bagi kami bertandang ke tempat mereka amatlah rumit. time kami free depa pulak yang busy. time depa free kami lak yang busy. setelah dua. riga kali bertukar tarikh dan tempat, maka BIG kami untuk semester ini telah dilaksanakan pada24 Ogos 2011.








maaf. sebenarnya banyak aku nak serita pasal BIG kali ni.  tapi disebabkan penat (petang tadi aku shoping dekat Jalan TAR) maka aku malas nak menaip banyak-banyak. so aku nak tempek gambar je banyak..enjoy~

bui bui (bye bye) bloggers. di kesempatan ini aku nak ucapkan selamat hari raya, maaf zahir batin kepada semua blogger di luar sana. sat lagi nok balik tganu doh weh~orang kampung tunggu aku..kite bakor lemang same-same...

2 students asking questions:

Husna Halim said...

boooooooo!!!

bella bellitos said...

@ Husna Halim : hang awat? dengki ka gambaq hang xbanyak?

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)