tabung kelas teacher bella

Wednesday, August 3, 2011

berbuka puasa with my other half di Midvalley

assalamualaikum. telah aku khabarkan pada seluruh orang kampung dalam entry ini bahawa aku nak pergi Midvalley untuk membeli perkakas dapur, eh bukan aku mamai nih. pergi Midvalley yang seumpama kedai runcit budak-budak IPBA (kemain berlagak budak-budak IPBA ni) semata-mata untuk membeli perlatan membuat ABM (alat bantu mengajar). alang-alang dah keluar kita berbuka puasa kat luar sekali lah. yabedah bedull gembira la perut aku dapat makan besar hari ni. bukan ape dah naik loya urat perut makan makanan dekat Garden tu ha.dan kononnya untuk celebrate kejayaan aku menang GA Nanad tu. yabedahbedol lagi.

bertemankan cinta hatiku Mr.Hubby kami menunggang waja putihnya menuju Midvalley. eleh bajet macam kereta tu motor je nak tunggang-tunggang. dahla aku mamai ni malas nak cakap (tulis) banyak-banyak. so layankan ajelah gambar yang tak seberapa ni. sori ye tadi tak bawak kamera. malas nak charge. kihkihkih perangai keji.

muka budak kelaparan tunggu waktu berbuka.comel lah u!
aku punya. nama ape entah aku tau telan je. tapi last-last tukar ngan Mr.Hubby sebab pedas sangat.
Mr.Hubby punya (sepatutnya). tapi dah selamat aku hadam. hohehohe
takoyaki. tajaan Mr.Hubby. sebenarnya dia beli 2 kotak tapi sebab takmaw bagi nampak lahap sangat aku letak gambar sekotak je.
hidangan menternak lemak yang ditelan oleh si montel Bella. padanlah tak kurus-kurus.
minuman rasmi kami setiap kali keluar. tajaan aku. arghh menyesal beli satu je tadi!
ok,dah. babai. aku nak pergi exercise buang lemak.

0 students asking questions:

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)