tabung kelas teacher bella

Tuesday, August 23, 2011

aku umpama mayat hidup....

assalamualaikum. blog bersawang minta kasih sayang. masalahnya tuan blog sendiri dah tak keruan. semalam tak tido satu hari semata-mata berkejar nak menyiapkan assignment yang sepatutnya dah complete semalam!

alkisahnya, untuk assignment Numerical Literacy (NL) kami dikehendaki membuat brochure dan kerja ini perlu dilakukan secara berpasangan. me n my partner dah decide nak buat brochure on topic "Isipadu". masa diberi sebulan. well, kalau sekadar buat assignment, sebulan tu dah lebih dari cukup. within one week boleh je siap benda alah tu. memandangkan kami nak buat pop-up brochure (kononnya nak unik and rare lah). alih-alih maklumat tak cukup and berterabur and tak tahu lah kurangnya kat mana lagi otak aku sudah ting tong mau pengsan......................................................................


semalaman aku bersengkang mata BERSEORANGAN semata-mata untuk menyiapkan brochure tu. ya-Allah dugaan betul. inilah padahnya buat kerja last minute. well, sebenarnya part aku dah siap awal lagi...sampai sekarang aku still tak tidur. percaya tak kalau aku kata sambil taip entry ini aku tersengguk-sengguk? silalah percaya. dalam kuliah tadi pun hanya jasad aku je yang ada kat dalam bilik kuliah tu. roh dah penat sangat. masa kuliah Dr.L yang suka panggil nama orang tu pun aku boleh tidur dengan jayanya. every kuliah aku tidur. paling lama aku boleh stay awake ialah 5 minit. lepas tu terus padam. even kalau aku tak tidur pun aku tak boleh nak fokus. fikiran melayang entah kemana. condition aku lagi teruk dari mayat hidup gamaknye.....


dah tak boleh tahan. battery exhausted! babai............

2 students asking questions:

'rudy Tensai' said...

mayat eh? nk bacakn yaasin ke ape ni? hehehe

bella bellitos said...

@'rudy Tensai' : bacalah. boleh bt smsl ibadat lebih di bulan pose ni

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)