tabung kelas teacher bella

Thursday, August 4, 2011

ade tak mana-mana kedai yg boleh upgrade kapasiti otak?

assalamualaikum. masya-Allah homework + assignment berdozen-dozen banyaknya. tambah pulak subjek baru dah start buat aku pening kepala. banyaknye woii ABM (alat bantu mengajar) yang nak kena buat. dahlah groupmate aku macam haremm. nasib baiklah still boleh bagi cooperation. kalau tak nanti sorang-sorang aku cincang bagi rimau telan. puas hati!


malam ni ada satu ABM yang perlu disiapkan sebab esok dah kena present. actually hari ni kena buat 3 ABM tapi 2 dah settle. alhamdulillah. kurang sikit beban. then kena siapkan learning activity bagi assignment Children Literature. kalau boleh nak siapkan 50%  malam ni jugak. lepas tu kena buat preparation untuk kelas Learning & The Learner. ya-Allah ni yang aku lemah. lecturernye very the mak nenek. sikit-sikit nak membebel. tak faham aku. lepas tu suka drag kelas yang sejam jadi sejam setengah. sampaikan hari tu kitorang tak sempat nak rehat sebab dia dok berleter. pffttt dugaan betul.


oleh itu, (cewah macam buat syarahan je) malam ni tersangatlah occupied. tak boleh nak melagha tengok cerita 49 Days sebelum tido. benci benci benci taw. otak dah terlebih load ni. bila-bila masa je boleh burst. serious. so sila suggestkan dekat aku mana-mana kedai yang boleh upgrade kapasiti otak kecil aku nih.


ok dah. babai. nak pegi kacau orang!

0 students asking questions:

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)