tabung kelas teacher bella

Friday, July 29, 2011

Dear Nanad, nak doodle free!

assalamualaikum. hi Nanad. korang tak kenal Nanad? meh nak perkenalkan. Nanad ni blogger macam kita jugak. ape yang spesial pasal dia ialah dia pandai mendoodle. comey siot. dan sekarang Nanad buat offer untuk sesiapa yang nak doodle free. check out her blog guys.


oh panjang mukadimah. sori ye Nanad.


bukti kecomelan doodle beliau. aww daku terpikat!





kenapa saya (tetiba la pulak sopan kan) nak doodle free :

sebab bagi saya doodle merupakan satu seni yang unik dan bukan semua orang boleh buat. dan saya akan merasa sangat-sangat-sangat bahagia sekiranya terpilih untuk mendapat doodle free dari Nanad. kalau saya bahagia, Nanad 1000 kali lagi bahagia. sebab saya akan sentiasa mendoakan orang yang baik hati macam Nanad   :D.

ok. itu sahaja. merapu je aku ni. kalau dapat doodle free from Nanad ni, konpem-konpem aku letak buat header untuk tujuh keturunan. korang berminat? terjah blog Nanad

4 students asking questions:

aRa ❤ aFiq™ said...

wah.. mang cun la doodle dea.. =)

bella bellitos said...

@aRa ❤ aFiq™ : cun kan? sy sekali tengok terus jatuh hati. ara join la skali

nanad said...

Dear Bella, sila terjah sini :

http://nardieya.blogspot.com/2011/08/51-karangan-dear-nanad-yang-menambat.html

;D

bella bellitos said...

@nanad : ya-allah. alhamdulillah. i'm speechless!

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)