tabung kelas teacher bella

Saturday, July 16, 2011

[30 Days Challenge] Day 9: Something You're Proud Of In The Past Few Days.

assalamualaiku. baru je jejak kaki kat rumah Pak Su lepas keluar pergi Pesta Floria dari pukul 11 pagi tadi.penat dan lenguh kaki tak payah cakapla. bawak pulak si Alyssa yang xreti duduk diam tuh. semputla anak-anak dara pengiring ni. oh btw aku pergi ngan kezen yg gojes, Kak Noor & Mc. Sue.


i'm proud of myself. itu je yg aku boleh cakap. bukan nak berlagak ke ape tapi aku memang bangga dengan diri aku sendiri. walaupun aku tak sambung belajar ke universiti macam kawan-kawan yang lain atau fly pergi belajar kat oversea, tapi aku bangga sebab aku dah tunaikan harapan mak aku. mak yang nak sangat aku jadi cikgu. dia yang beria sangat suruh aku isi borang maktab dulu. perkara ni yang buat aku paling bangga dengan diri sendiri sebab sebelum ni aku hanya rei kata "tak nak" je dekat mak aku. ape-ape mak aku cakap mesti aku tak setuju dan kadang-kadang disertai dengan komen tak masuk akal.


ok dah. babai peeps. budak Alyssa ni ajak goreng keropok lah pulak.

0 students asking questions:

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)