tabung kelas teacher bella

Tuesday, July 5, 2011

[30 Days Challenge] Day 3: a picture of you and your friends

aku dan mereka. si tudung hitam ialah Mok Cik dan si tudung kuning di belakang ialah Husna. si tudung putih bergigi chipmunk tak perlu diperkenalkan lagi.


bismillahirrahmanirrahim. assalamualaikum. melangkah kaki ke IPBA, aku akui memang susah nak cari kawan yg betul-betul satu kepala dengan aku. yang perangai tak berapa betul macam aku. yang otak ting tong serupa aku. masa Minggu Orientasi dulu rasa macam nak meraung je. rasa nak je call mak ngan abah suruh datang ambik aku bawak balik rumah. sunyi sebab masa tu rasa macam takde kawan. baru nak kenal-kenal dengan kawan-kawan baru. alhamdulillah lepas setahun setengah aku sekelas dengan budak 2 orang nih, kami bertiga kamceng. satu persamaan yg ada pada kami bertiga ialah kitorang semua kipas-takkan-mati Super Junior. hohehohe.


eh tutorial task banyak. nak buat tutorial ke nak tido? tak boleh jadi ni ...



to Mok Cik and Husna, saranghae, chinguya. (:

2 students asking questions:

ayanuts said...

he..he,,,btl2..mmg ssh nk cari kwn2 yg btl2 satu kepala dgn kita

bella bellitos said...

@AYANUTS ye betul2. banyak orang byk ragam kan

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)