tabung kelas teacher bella

Wednesday, July 27, 2011

[30 Days Challenge] Day 15: put your iPod on shuffle. First 10 songs that play

assalamualaikum. lama tak jenguk blog sendiri. kesian blog dicampak ke tepi. amoun ya ibu-ibu juga bapak-bapak. banyak perkara yang menyimpangkan azam aku untuk update blog tiap-tiap hari. pagi tadi dengan jayanya aku telah menaikkan banner dateline untuk setiap assignment. kononnya untuk mendisiplinkan diri sendiri supaya don't procastinate the assignment. kihkih kuikui. geli ketiak aku.

dah. kembali kepada topik. skema gila ayat aku. terpengaruh dengan pidato tadi la ni. sabo jela.  ok first step, set kan mp3 Sony Biru kesayangan kepada mood shuffle. den tak mampu nak beli iPod nih. dan berikut adalah ....*drum roll*



  1. Surah Al-Fatihah.
  2. Super Junior - Don't Don't
  3. 2AM - I Can't Let You Go Even If I'm Die
  4. 2PM - I'll Be Back
  5. Maddie Jane - Rolling In The Deep
  6. J.Lo - On The Floor
  7. G.Na - Black and White
  8. Beast - On Rainy Days
  9. Super Junior M - Perfection
  10. Pink - Perfect.

baiklah sekarang masa untuk membuat analisis. kalau korang perhatikan list lagu dekat atas tu, genre mane yang paling banyak disenaraikan? agak-agak korang lah aku ni suka lagu jenis macam mana? sila jawab dengan jujur. esok hantar atas meja cikgu. kahkah koikoi.


ok, dah. babai. melayan perasaan kejap.

2 students asking questions:

Miss Orangeee said...

cikgu bella...jawapan dia lagu korea...btul x...hehe

bella bellitos said...

@miss orangeee : betullll! A+++ cikgu bagi kat kamu

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)