tabung kelas teacher bella

Thursday, July 21, 2011

[30 Days Challenge] Day 13: A Letter to Someone Who Hurt You Recently

assalamualaikum. sebelum ada pihak yang terasa, aku nak nagitaw siap-siap. surat  ini adalah general dan bukan berniat untuk memalukan mana-mana pihak.


tiada manusia yang sempurna dalam dunia ni. masing-masing melakukan kesilapan. kadang-kadang kita sendiri tak sedar pun kita telah melakukan kesilapan. biasalah tu kan. aku sendiri pun banyak buat kesilapan. kesilapan-kesilapan bodoh yang kadangkala melukakan hati orang-orang yang sentiasa ada di sisi aku. i'm really really sorry for that.

baiklah mukadimah je ni. neves sikit sebab banyak beno nak diluahkan tapi kite citer sikit sikit jelah ye. 

 kau,aku ada benda nak cakap.  aku taw ko banyak agenda tersembunyi. aku tak kisah dah ape kau nak buat selagi kau tak kacau hidup aku. cuma satu je aku nak bagitaw, hal hidup aku langsung takde kaitan dengan kau.





sekian. 



yg gojes lagi cun, 

Bella Bellitos

0 students asking questions:

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)