tabung kelas teacher bella

Saturday, July 2, 2011

[30 Days Challenge] Day 1: the recent picture of you & 15 interesting facts about yourself.

was captured yesterday @ Midvalley. while looking for birthday present for someone (as well as me) i sound this cute hat and tanpa pandang kiri kanan aku try topi ni. ohh bahagia!
dah tak berkenan dekat topi lain. yg ini jugak pojaan hati. yang lain sepak tepi


bismillahirrahmanirrahim. assalamualaikum semua. pasi yg indah sebab hari ni dengan jayanya aku tak sambung tido lepas semayang subuh. kalau bukan sebab hari ni ada Larian 1 Murid 1 Sukan tu memang haremm lah aku awake sekarang nih. ok then i decide to take the 30 Days Challenge. sound interesting right? part 1 = DONE. here come part 2 = 15 interesting facts about myself.


  1. i was brought up in a family yg ramai lelaki. aku ada adik lelaki 3 orang, kezen-kezen yg sebaya aku pun ramai lelaki. so zaman kanak-kanak ribena aku agak tomboy. panjat-memanjat adalah aktiviti kegemaran berbanding main Barbie doll.
  2. muka aku nampak macam otai (kawan aku cakap lah) tapi sebenarnya hati tisu. terasa sikit meleleh la air mata. sobs sobs tsk tsk.
  3. sangat tak suka dengan ular (sebarang spesis mahupun warna dan corak) dan langsung tak boleh tengok gambar ular. ular real lagi lah xhingin nak jenguk.
  4. tak suka tengok movie genre seram. dan akan menolak sekeras-kerasnya kalau diajak tengok cerita seram. termasuk rumah hantu yg dekat funfair tu. soooooooooo scary. 
  5. sukakan binatang. sangat-sangat. terutama yg fkuffy like cat and rabbit. sugar glider pun comel jugak.
  6. suka kumpul teddy bear. maccam2 size teddy bear aku ada sekarang. penuh dalam bilik aku kat kampung.
  7. mudah marah dan mudah jugak cool down. 
  8. suka merajuk ngan Mr. Hubby (sebab dia pandai pujuk ♥♥♥)
  9. suka makan ulam-ulaman as well as vegetables. kalau takde ulam or sayur tak lalu makan.
  10. talkative. hanya akan diam bila bad mood. (tapi kadang-kadang masa bad mood lagi bising sebab dok komplain je keje)
  11. ada tahi lalat di mata sebelah kiri.
  12. lesung pipit di pipi kanan. mahaiii tu weh.
  13. aku peminat tegar dress labuh. lawa seyh!!
  14. tak suka kalau dalam mass lecture masa aku tengah focus tiba-tiba ada orang ajak sembang. takpun budak kat belakang nyanyi lagu katak panggil hujan. itu namanya mintak lempang.
  15. suka buat kraf. such as buat kad birthday sendiri, buat bunga fabrik or bunga ribbon. sometimes suka jugak drawing but my drawing is sucks. maklumla tangan tak bedung kecik-kecik dulu :p


that's all. babai. have a nice weekend people!

2 students asking questions:

miss tiara said...

kak otai seehh !

bella bellitos said...

@miss tiara : otai ape dik? ak everytime otai.hohehohe

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)