tabung kelas teacher bella

Thursday, May 19, 2011

falsampah pendidikan..kita jumpa lagi sem depan ye!




(oh aku sangat suka tiga beradik di atas)

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..ha jawab kalau taknak kena laknat..ouh huh ho he simptom kemerengan semakin manguasai diri..ape kena ngan aku entah ni..nu semua salah Philosophy and Malaysia Education..semua salah kau..tsk tsk sobs sobs 


Anda semua pending? tak faham kenapa aku meroyan persis ibu kucing hilang laki?? bawak bertenang ye semua..teacher bella masih dalam mood trauma jawab exam Philosophy tadi. susah nak mampos kau!! nasib baik aku tak study hard. kalau study hard pon nanti tak bpleh jawab jugak kan kan kan (ayat nak sedapkan hati sendiri yg xpenah siyes study)..1 hall keluar mengeluh sakan..dan status berbaur "Marilah kita repeat Philosophy berjemaah sem depan" mencanak-canak keluar kat facebook dan juga twitter...ohh ohh apekah?? 


ahh...let by gone be by gone..taakguna fikir pasal paper yg dah lepas..ada lagi 3 paper yg aku nak pulun ni..babai Philosophy..kau ingat kau boleh buat aku down la????? never la weiiii (padahal tensen kemain lepas keluar hall tadi..siap paksa MR.HUBBY ajak makan aiskrim..ohh!)..aku majok ngan ang Philosophy..aku benci ang..benci benci benci nyahh!!

sekarang, aku rasa nak menari poco-poco..ayuhhh join bersama kawan-kawan di bawah :

 (mendalah ni namanya onigiri hokeyyy..need more explaination?? picit SINI) agak-agak depa semua ni boleh beat MAX 247 tak??? hoheohohe (gelak setan)




babai...aku nak buat macam ni pulak (simbah asid rainbow dekat orang yg buat soalan Philosophy tadi..grrr)

0 students asking questions:

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)