tabung kelas teacher bella

Wednesday, May 18, 2011

apesal makin dekat nak exam aku makin banyak main?

assalamualaikum..bukan takat bersawang dah banyak menatang buat habitat kat blog aku ni..maaf maaf maaf.....



sesungguhnya ini disengajakan oleh aku yang tidak bertanggungjawab...konon nak focus study sebab nak exam...ptuih ptuihh main adela..esok (19 mei) first paper dah start...ofkos la aku dah 150% ready nak jawab exam  <--------jangan tiru aksi beliau~~





aku memang suka exam ni sebb nanti tak payah pegi kelas..pagi-pagi boleh bangun lewat...tak payah mngadap cermin nak betulkan tudung....tak perlu menyakitkan hati tengok muka annoying lecture yg macam nak tak nak je mengajar......ouhh bahagia taw tak????




itu sebab aku suka exam....cam bongok je aku suka exam kan??? sekarang saat yg ditunggu-tunggu..kenapa aku 100X xsuka exam lebih dari aku suka exam..... first, terima kasih kepada exam kerana telah membuat aku dengan tidak rela hatinya melepaskan peluang berjimba d A famosa Resort fully sponsored by Perbadanan Putrajaya.... arghh nak nanges nak nanges laju-laju...


second, sebab kau exam aku kena hadap buku lama-lama (ini sangat jarang berlaku kepada diriku) dan meninggalkan segala macam cerita korea n variety show yang dok beratur lam laptop aku tuh..sabar ye 25 mei ni kita tengok sampai pengsan ok....and lastly, SEBAB KAU LAH EXAM AKU XLEH STALK PAGE  24:7 NGAN GULA-GULA LAMA-LAMA!!!!!!!!  URGHHHH meroyan meroyan...



konklusinya, exam membawa kemudaratan kepada perkembangan emosi dan mental remaja hyperaktif macam aku ni.... (dan dan je letak emoticon sakit..apekess??)

till then,   






<========== aku yg eksaited sebab dah siap 1 esei...wallaweiii......wish me all the best guys..

0 students asking questions:

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)