tabung kelas teacher bella

Sunday, April 10, 2011

say HIII to my new baby. NONO =O

name : NONO
d.o.b : 09 APRIL2011
birth place : COSMO WORLD, BERJAYA TIMES SQUARE
*drum roll* ngehehehe..../hihi guys....assalamualaikum...pe cer weekend korang?mine was amazing.....best gilak bapak berjimba ngan MR.HUBBY n my besties. MOK CIK..pagi-pagi lg kami bangkit dengan semangatnya dan melangkah ke...........jeng jeng jeng~~~~


1rst, kami p low yatt...MOK CIK ni haa nak beli new camera..lepas survey2, she decided to buy a SAMSUNG camera, the one yg ade skrin depan belakang..harganya RM5++ la...well, affordable for her...lepas tu, kitorang menapak lagi ke Cosmoworld, Times Square~!!yeeeeeehaaaa /xd


bayaran masuk RM37 tu okey la...masuk je lam tu xtaw nak maen ape..rase macam sume nak maen, termasuk yg dekat Kids Theme Park tu..Marry-Go-Round cam best je nampak..(nampak tak ketamakan aku kat situ??!)


sayangnya, my camera was out of battery....pfffttt..masa nak suruh berbakti ni la dye nak rehat...adehh..salah aku jugak xcas malam tu..tp takpe..talian hayat ade..kamera henset pon okey jugak kan kan.......


aku tak ingat name ape mainan yang kami maen..nyk jugak la..kami maen tangkap2 itik, maen baling gelung..huhuhu best nak mampos...acara wajib sah sah la naik roller coaster..penin pale aku..dup dap dup dap macam nak putus nyawa je naek menda alah tu..phewww /sweat...paling tak boleh blah, masuk rumah hantu.ohh menda ni aku paling benci + anti gila sejak zaman dahulu kala lagi..sekali masuk runah hantu kat Cosmoworld tu, hamek ko terperanjat mak../shock    .siap buat drama air mata lagi..kesian MR.HUBBY ngan MOK CIK kena pujuk aku kasi cool..ouhh sumpah sumpah taknak masuk mane-mane rumah hantu dah....muktamad!!  ./no  /floor <===aku akan buat cani kalau sape-sape ajak masuk rumah hantu lagi~

maen baling-baling bola masuk mangkuk paling best..dapat hadiah woo...mula-mula MR.HUBBY yg try....dpt ros sekuntum...then MOK CIK try..sayangnya xdapat pape..sobs2..turn aku pulak..dup dap dup dap lagi..yeeeeha...dapat bola gedabak sejibik..tapi bola tu nak buatpe....kalau ade anak sedare boleh bagi kat dyorang...aku mintak tukar hadiah, boy yg jaga booth tu kate kalau aku dapat baling bola masuk dalam mangkuk berwarna lagi satu, boleh dapat teddy...berkobar-kobar la den..n hasilnya, i dapat NONO ni..yippeeee!!!!! /xd xd


so, sekarang i ada 2 baby.... 1 namanya OPPA, si debab yg gedabak tu n 1 lg the cute little 1, NONO...sayang OPPA n NONO!! sayang MR.HUBBY ketat2...syg my besties jugak...


/bye /bye /bye


OPPA n NONO..heart you..dok bebaek ok.. =P

4 students asking questions:

cik ubi said...

happy nye, aku nak teddy 1!

hopefully bila aku jumpe lisa surihani,kitorg akan ada pengalaman camni..:P

bella bellitos said...

cik ubi : homaigod nak jumpe lisa surihani? itot itot!! ko nak pengalaman yg mane 1? pengalaman penin2 lalat maen roller coaster or pngalaman ngeri masuk haunted house tu? ekekeke :P

lady dayana. said...

OmaiGoddd. haha best nya :DD dah lama tak beroller coster nii. hihi. bg lah satu teddy kt sy :P

bella bellitos said...

lady dayana : silala beroller coaster..time xsambung blajar lg ni la nak enjoy..nak teddy? t bella handmade utk dayana ye..:P

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)