tabung kelas teacher bella

Thursday, March 10, 2011

♥♥♥a year of love♥♥♥

I don't know what to write and say right now.. ...I prayed to god to send someone special and He sent you. its been a year already and i had never regretting you even for a second hubby...♥♥♥
my heart and soul..
 enjoyed my time being with u and will always be...its just like yesterday we know each other and now we had been together for a year..♥♥♥how sweet...This one year has been a blast for me! Thousand times thank you for accepting me for who I am and be with me everytime i need you...




Happy 1st Anniversary Honey.♥♥♥ More anniversaries to come! /xd /xd /xd


i love you..only you...




ohYESiFORGOTtoTELL : guys, tengok anniversary ticker kitorang kat atas tu.../xd /xd...alhamdulillah..dah setahun kami bersama..semoga hubungan kami kekal ke jinjang pelamin..insya-Allah..amin..


taken by SYAMER MUHAZZAB ♥♥♥..forever him..
/bye /bye /bye

10 students asking questions:

kelawar putih said...

thnx... comel gmba b... hahaha

bella bellitos said...

ye b cyg...b mmg comel pon... :)

kelawar putih said...

ayg pon.. comei hahaha chub chub

bella bellitos said...

hahaha xnak kalah..yg chub chub ni la b syg...maw x chub b ske tarik pp ayg =P

kelawar putih said...

yeye.. comei sgt.. sok siap.. cubit2 t.. grm2

bella bellitos said...

ha? hahaha....sok ayg x g kelas =p =P cubit mje2 je taw b cyg

NURUL JAMIAN said...

comelnya gamabar adik ni :)

bella bellitos said...

kak nurul jamian : tengss akak..sy bse2 je xdela comel sgt... (:

Miss Marquis said...

heyya,
ni first time I datang blog U.
wish the best for both of u.

tigapersmebilan.com

SYAFIQAH / S said...

sweet..hope smpai bila bila bila :)

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)