tabung kelas teacher bella

Monday, March 14, 2011

perjalanan pulang KELANTAN-KL yang memenatkan

assalamualaikum semua..semalam penat dok hentak-hentak kaki hari ni aku nak ketuk-ketuk keyboard pulak..korang nak taw tak, semlam aku balik dari putrajaya ke kelantan...sampai kat merapoh tiba-tiba bas tu rosak..cam taik je kan kan?? then kitorang penumpang bernasib malang ni tunggu la bas ganti..tunggu lame gila sampai 4 kali aku ulang alik pegi toilet..pukul 6.30 petang baru la bas ganti tu tunjuk muka..ok yg ni buat aku bengang sikit...bas tu rosak pukul 2.30 petang, tapi asal bas ganti datang pukul 6.30 petang???!! patutnye lam 2 jam je tunggu bas ganti tu..ni tak memasal 4 jam aku kena tunggu....ngek betol la...konklusinya, pukul 11 malam baru aku sampai rumah (sebenarnya sampai kat kelantan pukul 9 malam tapi family ajak pegi jenjalan dulu.. /wahaha)

2 je nak citer..aku bosan + biul buat assignment so aku melalut kat sini pulak... /bye

0 students asking questions:

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)