tabung kelas teacher bella

Sunday, February 6, 2011

tahniah..nombor telefon anda telah memenangi hadiah wang tunai bla bla bla...!

assalamualaikum semua..kebosanan tahap gaban membuat aku kembali gigih menekan keyboard untuk update blog ucuk2 ni..haha..sori ye lame x update..kesihatan x mengizinkan sangat ni..batuk2 + selsema sket..


hangpa suma, mai sat ceq nak story ni *gaya mami jarum*
2,3 ari lepas, aku dapat 1 sms ni.. dye cakap cani : 


"tahniah.sim card anda telah memenangi hadiah cabutan bertuah POWER ROOT bernilai RM10 000.00.untuk keterangan lanjut sila hubungi En.N**** di talian **-******* secepat yg mungkin.


makk aii..banyak tuhh..gelap mata jap..pastu ak dok pikir2, bila masa aku ade masuk contest? guna produk POWER ROOT pn xpenah..cane boleh menang hadiah nie..


then ade lg 1 sms ni.yg ni lg hebat ayat dye..


"ni ayah guna fonn police tlong bgi kredit maxi$ 50 ringgi ke nombor baru ayah 0128****** ayh lagi ada masalah kt blai police.ta payah call, sekejap ayah call"


dapat je mesej ni, aku terus call abah aku..cuak kot..takut ape2 jadi kat abah aku nanti sape nak walikan aku kawen *hahahaha nak kena sebat ngan mak ni..gatal!!*....then bila dah abes cakap ngan abah, kebenaran terserlah..


cik bab (b**i) nye makhluk! nak tipu aku la konon..seb bek aku tak lurus bendul je ikut ape dye suruh..dahla ayat macam failed BM je ( bkn nak lekehkan sender sms ni)..bila masa pulak abah aku pakai nombor maxis? setahu aku rangkaian rasmi family aku ialah CELCOM..n lg best, aku panggil bapak ku "abah", not ayah..haiyo..


aku selalu baca pasal kes penipuan melalui sms ni lam paper..selalunya melibatkan jumlah yg banyak la..xmen la 3 angka beb..paling kughang ghibu2...seram sejuk aku..kalau menda ni jadi kat aku camne? mintak simpang jaoh-jaoh!!


kawan2 yg selalu intai blog aku, if korang ade terima sms yg lebey kurang same konsepnye ngan ape yg aku dapat kat atas ni, jangan excited pulak..yela da orang cakap kita menang hadiah ghibu-ghibu kan..check dulu sejauh mana kebenarannya..bukan ape, takut jadi tipah tertipu je..beringat sebelum kena,kalau dah kena merana..tak gitu?


ok la..maw gosok naju untuk kelas esok..oooooo uuuuu eeeeiiiii malas2!! i wish IPBA continue our holiday (T_T)..


ohYESiFORGOTtoTELL : rumet aku cakap aku gelap sket..ha??? t kite cekidaut ye..aku xde mood nak menggedik depan kamera sebab demam ni..huhu..

6 students asking questions:

kiwi said...

tolol spe yg send kt ko ni...wehh minah..dtg bilik ak..bosan ni

bella bellitos said...

memang tolol la..haha..pegi dating x blikan ak cheesy wedges..nyampah la nyah

mera zati M.z said...

sayang la weyyy~~~~ tapi sayang aku tak leh lawan sayang si ehem pada kau...ahaha :P

bella bellitos said...

mera zati: haruss! haha..

Imran nyambek said...

lu cepat2 kawin.haha

bella bellitos said...

imran nyambek: kawin?

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)