tabung kelas teacher bella

Friday, February 4, 2011

sori kawan-kawan...aku mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki kat korang...

assalamualaikum semua readers, noty students n stalkers...sori beb..lame x update..aku sekarang ni ade kat Batu Pahat, Johor, umah mak mentua pak su ak..kat sini i tell u, line tenet macam s.i.p.o.t.s.e.d.u.t!! sangat2 la lembab..ni pon naseb bek je aku leh update..sori ye guys...

i'm qiute pack 2, 3 ari nie..sampai2 je kat umah mentua mak su ni ligat je aku buat keje..ligat ye BUKAN LIAT..hahahaha..x menang tangan aku ngan kak noor..petang semalam kitorang pegi buang duit kat Ayer Hitam..petang td bakar sate buatan sendiri..n malam ni plan nak pegi pekan Rengit..mak su nak memborong lagi so jom kita follow..yessss i loike~!!

sori ye xde gambar lagi..tenet malu-malu segan ngan aku ni..so ble da sampai kotaraya nanti kita kasi gambar banyak2...hokeyhh??jangan majok2 ye cayang semua...

bye...sayang kamoo...

ohYESiFORGOTtoTELL : mr.hubby..rindu la... ;(

4 students asking questions:

aliefcmoi said...

tak apa..nnti kalau dah smpai rumah,,boleh update..huhu..hye awk,,kalau awk free,dtg la singgah blog alief pulak..alief hargai dan alu2 kan kdtgn awak..awk,kalau awk sudi,,follow skali taw...alief tunggu..for sure alief akan follow kamu balik..thanx.. http://aliefcmoi.blogspot.com/

bella bellitos said...

ye..tengs 4 da invitation :)

PendekarPetai said...

eh awek aku dak batu pahat.. ader jumpe tak?? hahaha

bella bellitos said...

PendekarPetai: yeke?? awek ko xde gg 2 ea?

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)