tabung kelas teacher bella

Sunday, January 23, 2011

assalamualaikum semua...bosan giler aku tataw nak buat ape...padahal keje tutorial ade je..dasar pemalas ko ni bella!! ngahahaha...semalam tido lewat sbb ym ngan MR.HUBBY so bangun pagi tadi aku cam pening-pening sket...ingat nak sambung tido sampai pukul 10pagi tapi........mak aku lg bijak..dye taw perangai baek aku ni..boleh pulak dye call aku pukul 8.30pagi tadi n cakap saje nak kejutkan aku..hommaigod hancuss mimpi aku naek pelamin tadi....*bella gatal*...ngahahaha...

u'olss...semalam kan..aku ngan my MR.HUBBY ym....ala cam xbiase je ym ngn dye..xdela tapt semalam..MR.HUBBY nih buat something...comelll giler..awww~

nak taw pe kitorang buat?? kitorang men lukis-lukis..walaupon dah terbukti lukisan aku memang horror tp aku nak men jugak..hahahaha...tp MR.HUBBY pandai lukis..nengok la ni hasil kerja mouse dye (sebab dye klik mouse utk lukis ye..harap maklum)




shuweet kan?? aku suke giler!!xsangka MR.HUBBY ade bakat terendam...i like double triple..agagagaga..

guys, i have to keyboard-off now..MR.HUBBY da ajak makan..de mase aku karut2 lagi ye..  bye sume..sayang u'olls..

2 students asking questions:

ahsfantasy24 said...

hehhee..
smart n comel.
buley blajar nei :)

bella bellitos said...

ahsfantasy: haha..buleh2..tq..blush2 r..hahahahahaha ;))

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin, dah baca rajin-rajin ler komen :)